Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

"Είναι σκληρό, είναι άδικο και δεν το αντέχω...............να με κατηγορούν συνεχώς πως εγκαταλείπω ανθρώπους, πως δεν τους στέκομαι, πως δεν είμαι δίπλα τους όταν με έχουν ανάγκη, πως δεν τους αγαπώ................είναι δυνατόν, μα είναι δυνατόν να τα κάνω εγώ όλα αυτά σε ανθρώπους που αγάπησα...........που λάτρεψα............μα είμαι άνθρωπος κι εγώ.........και δεν έχω άλλες αντοχές..........όταν αυτοί οι άνθρωποι με διώχνουν οι ίδιοι από κοντά τους...........πώς μπορώ εγώ να συνεχίζω να είμαι δίπλα τους????πάλεψα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου να είμαι δίπλα τους με κάθε τρόπο.........μα κάθε φορά το έβλεπα το ένιωθα πως δεν με ήθελαν εκεί κι ας μου έλεγαν το αντίθετο............τη διαίσθηση δεν μπορεί κανείς να την ξεγελάσει..............Δεν αντέχω άλλο να με πονάνε, να με κατηγορούν.............μου φτάνει που το κάνω εγώ στον εαυτό μου για το κάθε τι..............ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΕΛΙΚΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ................μήπως είναι μια τιμωρία κι αυτό???????????δεν μπορεί κάπου θα έχω φταίξει ............κάπου...........και αυτή είναι η τιμωρία μου τώρα..........γιατί όλα εδώ πληρώνονται ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΛΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ..............." (D.P)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου